Niedziela
24 listopad 2024


Imieniny:

Emmy, Flory, Romana
Niedziela

° °
Poniedziałek
Wtorek
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Zapraszamy na VIII Bieg Rolnika (5 km)
2015-09-16 08:46:39

Zapraszamy na VIII Bieg Rolnika (5 km) mistrzostwa woj. podlaskiego LZS rolników
19 września 2015 r. - Ruda k. Grajewa


Przeniesienie rok temu tego biegu z Popowa do Wierzbowa zapoczątkowało jego wędrówkę po terenie gminy. W tym roku bieg rolnika odbędzie się w Rudzie - kilka kilometrów od Grajewa.
Regulamin VIII Biegu Rolnika w Rudzie

Wójt Gminy Grajewo Stanisław Szleter
i Klub Sportowy „Maratonka” Grajewo
serdecznie zapraszają na:

VIII Bieg Rolnika
Mistrzostwa Województwa Podlaskiego LZS Rolników
19 września 2015
Impreza dofinansowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki
ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej

Organizatorzy i Współorganizatorzy:

Wójt Gminy Grajewo, KS Maratonka Grajewo, Podlaskie Zrzeszenie LZS w Białymstoku, Starostwo Powiatowe w Grajewie, ZS „Strzelec” OSW, Straż Gminna Gminy Grajewo,

Gabinet Weterynaryjny lek. wet. Krzysztof Nowicki, Bank Spółdzielczy w Szczuczynie, PHN Cennas Sp. z o.o., EKO-DOM Sp. z o.o. Szymany, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Biuro Powiatowe w Grajewie, Agroma Grajewo.

1. Program VIII Biegu Rolnika

Miejsce i termin:
Ruda 19.09.2015 r. godz. 10.00 (sobota) Szkoła Podstawowa w Rudzie.

Program:

10.00 zbiórka uczestników,

10.05 uroczyste otwarcie,

10.15 klasy 0 – I szkoły podstawowe dziewczęta 250 m,
klasy 0 – I szkoły podstawowe chłopcy 250 m,

10.20 klasy II – III szkoły podstawowe dziewczęta 500 m,
klasy II – III szkoły podstawowe chłopcy 500 m,

10.35 klasy IV - V szkoły podstawowe dziewczęta 500 m,
klasy IV - V szkoły podstawowe chłopcy 500 m,

10.50 klasy VI szkoły podstawowe dziewczęta 750 m,
klasy VI szkoły podstawowe chłopcy 750 m,

11.05 biegi integracyjne dla niepełnosprawnych,

11.10 gimnazja dziewczęta 750 m,

11.20 gimnazja chłopcy 1500 m,

12.00 Bieg Główny 5000 m – start wspólny.

Po biegu uczestnicy otrzymają ciepły posiłek, napoje, kawę, herbatę.

Około godz. 13.00 ogłoszenie wyników, wręczenie nagród przy Szkole Podstawowej w Rudzie.

Uwaga: Dekoracja zawodników w kat. dzieci i młodzieży następować będzie po ukończeniu danego biegu.

2. Trasa biegu:

Start honorowy przed szkołą w Rudzie, start ostry w Rudzie na drodze w kierunku Sojczyna Borowego – biegniemy prosto 2500 m do oznakowanego nawrotu i z powrotem tą samą drogą do Rudy z finiszem w miejscu startu

3. Uczestnictwo i zgłoszenia

Uczestnictwo. Do startu w biegu głównym dopuszczeni zostaną zawodnicy (-czki), którzy ukończyli 16 rok życia oraz posiadają aktualne badania lekarskie lub podpiszą oświadczenie o braku przeciwwskazań do udziału w zawodach i starcie na własną odpowiedzialność. Od zawodników niepełnoletnich biorących udział w biegu głównym wymagana będzie pisemna zgoda rodziców. Zawodnicy (-czki) w trakcie biegu nie są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków i startują na własną odpowiedzialność. Przyjęcie numeru startowego, bądź karty startowej jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Opłata startowa 10 zł - w dniu zawodów w biurze zawodów.

Zgłoszenia. Zgłoszenia imienne do udziału w biegu głównym przyjmowane będą drogą elektroniczną na stronie www.maratonka.pl do 18.09.2015 i ewentualnie w dniu zawodów (o ile nie zostanie zamknięta lista startowa po wyczerpaniu limitu zgłoszeń 60 zawodników) od godz. 10.00 do godz. 11.25 w biurze zawodów. Do weryfikacji zawodników potrzebny będzie dokument tożsamości ze zdjęciem oraz w przypadku rolników - decyzja o podatku gruntowym lub inny dokument potwierdzający przynależność do tej kategorii (ostateczne rozstrzygnięcia podejmuje Komisja Sędziowska). Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 608 082 342, lech_zabinski@wp.pl lub 516 109 383, e-mail: waldi8463@wp.pl.

Uwaga:
Interpretacja Regulaminu Imprezy należy do Organizatorów, a sprawy sporne wynikające z uczestnictwa w biegach rozstrzygać będzie Komisja Sędziowska.

4. Klasyfikacja i nagrody

W biegu głównym:

- żywy kogut dla zwycięzcy biegu w kat. mężczyzn,
- żywa kura dla zwyciężczyni w kat. kobiet,
- w kategoriach open kobiet i mężczyzn – za miejsca I-III nagrody rzeczowe,
- w kategoriach rolników kobiet i mężczyzn – za miejsca I-VI nagrody rzeczowe,
- okolicznościowe medale dla pierwszych 60 zawodników, którzy ukończą bieg główny.

W biegach towarzyszących za I – III miejsca okolicznościowe medale i upominki, pamiątkowe medale za miejsca IV - X. Słodycze i pamiątkowe medale dla wszystkich uczestników.

5. Kontakt

Waldemar Szycik tel. 516 109 383, e-mail: waldi8463@wp.pl
Lech Żabiński, tel. 608 082 342, lech_zabinski@wp.pl



Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011