Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Rajgród
2012-10-12 09:34:50
Burmistrz Rajgrodu informuje, że zamierza złożyć do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku wniosek o udzielenie w 2013 roku dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Rajgród.
Mieszkańcy zainteresowani uzyskaniem dofinansowania na usunięcie wyrobów zawierających azbest ze swoich nieruchomości mogą do dnia 19 października 2012 r. złożyć stosowny wniosek do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pokój nr 18. We wniosku należy określić ilość i rodzaj posiadanych odpadów oraz numer ewidencyjny działki i adres nieruchomości, na której znajduje się azbest.
Dofinansowanie obejmuje koszty: demontażu pokrycia z materiałów azbestowych, transport odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania oraz składowanie odpadu na składowisku.
Kosztami kwalifikowanymi nie są koszty związane z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego.
Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pokój nr 18, tel. 86 272 19 57.
Pliki do pobrania:
* Wniosek właściciela nieruchomości
Błędnie przepisany kod, przepisz powyższy kod wspak.
Komentarz został wysłany poprawnie i czeka na akceptację