Niedziela
24 listopad 2024


Imieniny:

Emmy, Flory, Romana
Niedziela

° °
Poniedziałek
Wtorek
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Maślanka Mrągowska w nowej odsłonie kampanii łączy to, co najlepsze
2023-03-17 11:50:11

Pod koniec lutego 2023 roku rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej, której myślą przewodnią jest stwierdzenie, że ten legendarny fermentowany produkt „niejedno potrafi połączyć”.


Tegoroczna kampania ma na celu ukazanie, że Maślanka Mrągowska – dosłownie i w przenośni – „niejedno potrafi połączyć”: łączy się bowiem z innymi składnikami pysznych potraw, łączy się ze zdrowiem i smakiem, a poza tym od 25 lat łączy pokolenia, które spożywają ją przy różnych okazjach.
W ramach kontynuacji formatu z zeszłego roku powstał nowy cykl filmów Fridge Challenge, który jak dotychczas będzie inspirować kulinarnie i zachęcać do gotowania z produktów, jakie mamy pod ręką, tak aby przy niewielkim wysiłku nasze dania były i zdrowe, i smaczne.
Kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej składać się będzie z sześciu cykli, z których każdy wsparty zostanie materiałami video, display, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie prowadzone w ramach kampanii działania internetowe oraz TV będą odsyłały użytkowników do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej: www.maslankamragowska.pl.
Będziemy również kontynuować wątki dotyczące ochrony środowiska, jak też wpisujący się w trendy temat oszczędzania. W tym celu na platformie pojawi się nowa sekcja contentowa, zawierająca przepisy na przystępne cenowo dania z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Maślanka Mrągowska to synonim autentyczności, zdrowia i smaku. Konsumenci sięgając po nią, mają gwarancję, że wybierają bezpieczny i pożywny produkt o prozdrowotnych właściwościach, który można na wiele sposobów wykorzystaćw kuchni.
Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja ChangeServiceplan oraz dom mediowy Media Republic.


Pseudonim: Treść komentarza:


Pamiętaj nie jesteś anonimowy w sieci, twój adres to ec2-3-133-129-8.us-east-2.compute.amazonaws.com
Jesteś człowiekiem ?
Przepisz wspak te znaki: TREWQ1
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011